.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام هیئت اقتصادی مازندران به قزاقستان

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی مازندران گفت: هیئت اقتصادی بازاریابی مازندران، پاییز امسال به قزاقستان اعزام می شوند.

مهدی گلچوب افزود: دومین جلسه میز تخصصی کشور قزاقستان به منظور توسعه روابط اقتصادی تجاری بین دو کشور با حضور اعضاء در محل خانه صنعت و معدن مازندران برگزار و مهم ترین موضوعات پیرامون نحوه دستیابی به بازار آن کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی بازار قزاقستان را یک بازار بسیار مناسب و بالقوه برای صدور محصولات و خدمات استان عنوان کرد و افزود: سرح درآمد بالای این کشور در منطقه سی آی اس، نیازمندی شدید انها به محصولات و خدمات صادراتی استان، ارتباط دریایی بین بنادر امیرآباد در مازندران و اکتائو در قزاقستان و وجود تفاهم نامه های همکاری دو جانبه ا مهم ترین دلایل توجه به آن کشور است.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی مازندران با اشاره به سفر سال گذشته استاندار استان منگستائو قزاقستان به همراه هیئت تجاری مازندران و انجام مذاکرات و عقد تفاهم نامه های همکاری بین دو طر اجرای تفاهم نامه منعقده را گامی مهم در توسعه مناسبات بیان کرد.

گلچوب افزود: علاوه بر نیازهای آن کشور به خدمات فنی مهندسی، همکاری های شیلاتی، معدن، صنایع غذایی از همکاری های ورزشی و علمی به عنوان یکی از زمینه های توسعه مراودات بین دو استان عنوان و مشارکت اداره کل تربیت بدنی مازندران و دانشگاه مازندران را در این زمینه بسیار حائز اهمیت دانست.

وی با اشاره به تدوین برنامه جامع از سوی میز تخصصی برای توسعه روابط اقتصادی با کشور قزاقستان بویژه استان منگستائو، نقش دستگاهها و تشکلهای تولیدی صدراتی استان را در این زمینه بسیار حائز اهمیت دانست./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1390
توسعه روابط با قزاقستان كه از گذشته با بر گزاري نمايشگاه با محوريت مازندران در الماتي پيگيري مي شد طي سالهاي اخير تداوم ندارد
رضا 23 تير 1390
ضمن تاييد نظر دوست مان اضافه ميشود علي رغم هزينه هاي اينگونه سفرها و پس از عقد توافقنامه ها با بخش خصوصي آن كشور متاسفانه در خصوص حمل و نقل تاكنون اقدام موثري در جهت برچيدن موانع و هزينه گزاف وروديه كاميونهاي ايراني حمل بار معروف به "دوزبلاغ" به قزاقستان انجام نگرفته است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.099 seconds.